tisdag 3 oktober 2017

Annas Tutte, sjätte året

Helt plötsligt var den här! Månaden oktober! Då brukar jag ju virka och sånt och sälja till förmån för Bröstcancerfonden i mitt Annas Tutte projekt. HÄR kan Du läsa mer om det och varför jag kallar det så. Lägger också ut bilder där på vad jag har i år att sälja :)
Såg när jag tittade att detta är sjätte året...inga hiskeliga summor, men bättre lite än inget alls eller hur?!
 Det var otroligt länge sen det dök upp en uppdatering från FruPersson, så det var väl tur att oktober kom som ett brev på posten så jag fick lov att ta mig samman ;)
Har inte varit så pigg under en period, värre än vanligt vill säga, därav den sparsamma uppdateringen.
Så vad har jag då lärt mig av min sugiga period? Tja att man kanske ibland måste vara snäll mot sig själv också.
Annas Tutte hjärta 70.- st. Virkade efter Bautawich mönster.
Ibland är man faktiskt värd ett hjärta eller två...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar