tisdag 3 november 2015

En galen kanin

Ja vad ska man skylla på?? Allmän galenskap, kreativitet, skaparlusta...eller?? Ibland kan jag bara inte hejda mig, då kan det gå som följer...
 Vad kan det vara? En galen kanin eller? Ja, jag gick lite bananas i tyglådan...lådan är kanske en underdrift, eller det lät iallafall väldigt städat. Det finns inget städat över mitt pysselrum (som egentligen är ett gästrum, jo tjena, det finns en säng där någonstans...) Detta projekt uppenbarade dock för mig hur väldigt praktiskt det skulle vara om jag sorterade upp mitt tygförråd en smula...  
 Blir nog några fler vad det lider...för visst är väl världen i behov av lite mer galna kaniner...eller vad det nu kan tänkas föreställa.

Ibland gör jag helt vanliga söta saker också...som bläckfisken till lilla B. Den är rätt söt och kul att virka. HÄR hittar du mönster till den. Skulle virka mängder med såna om det inte var så mycket annat kreativt som trängdes i min hjärna.


Må din väg också kantas av kreativt galna ideér!

1 kommentar:

  1. Jag har bara ett ord för detta, mästerverk!!! Helt enkelt vansinnigt söt galen kanin!

    SvaraRadera