fredag 3 juli 2015

Snuttis i solen

Så kom då solen och sommaren...underbart faktiskt! Och ljuset är ju magiskt så här års! Jag sover rätt kralligt just nu, har så förbenat ont i en axel och då är det rätt rart att det är ljust nästan hela natten...jag blir liksom inte påmind om att det är natt och att jag verkligen borde sova...smula lättlurad kanske...
Kanske borde virka mig också en liten snuttis...den är väl bra att sova med?
 Kaninhuvudet är frivirkat och själva snuttisfilten som ser ut som en stjärna hittade jag mönster till HÄR. Vill du ha tips på fina snuttisar kan du titta in HÄR. Finns massor av mönster på både det ena och andra där...kolla!
Just denna lilla snutte väntar troget på lilla Knorren som inte tittat ut än...

Nej allvarligt talat...dags för ett dopp i sjön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar