torsdag 9 oktober 2014

Snögubbe på huvudet

Såg en bild på Pinterest...har Du provat det? Det har jag, fast jag fattar mig inte riktigt på det om jag ska vara helt ärlig. Men man kan få mycket roliga ideér där den saken är klar. Såg alltså en bild där på en snögubbemössa som var så sjukt söt. Så ner i garnlådan och rota för det är klart att lilla Y måste ha en sån!
Jag brydde mig aldrig om att trycka mig vidare till mönstret på Pinterest, så det kanske inte fanns nåt förresten, jag kollade ju aldrig, utan jag frivirkade fram mössan efter bilden. 
Det syns inte på bilden ovan men det vita garnet har lite glitter i sig...som riktigt kall snö :) Lilla Y blev så söt i mössan...vill ni se henne med mössa på så gå in på min instagram...heter fruppp. 
Ska försöka mig på att fodra en mössa med tyg för blåsten någon dag...men den dagen var inte här idag :)
Förutom på lilla Y:s huvud så är det inte mycket som påminner om snö, det har ju knappt varit frost än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar