söndag 24 augusti 2014

Crazy Frog

Lilla Y har fått en snuttefilt till, så det finns en när den andra är på tvätt. Inspirationen till snuttisarna har jag fått hos Brittas Ami där det finns massor med roliga mönster, både gratis och betal, kolla in där, hon är verkligen duktig!
 Men min "Crazy Frog" är frivirkad och det finns inget mönster. Den blev aningens galen och grön...det är nog det bästa man kan säga om den ;) Fast lilla Y gillar den och det är ju viktigast!
Själv känner jag mig lite som Crazy Frog i ögonen, håller på att komma tillbaka (inget mera bakslag nu hoppas jag) från ett synnerligen elakt och långt (många dagar) migränanfall...har läst på och upptäckt att fibromyalgi och migrän ofta går hand i hand, tusan hakar! Skulle vilja släppa den handen faktiskt!
Men nu är det lite ljust i horisonten...herrPersson är på väg hem från jobbresa till USA och en del av barna köper med sig pizza och tittar förbi ikväll och jag fixar att sitta vid en skärm och skriva detta. Yihoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar