torsdag 6 mars 2014

Ett litet påskäggande inlägg

Måste visa nåt annat än kommande lilla Knocklans bebisgrejer nu, har några fler kvar att visa, kommer senare ;)
Så lite påskägg istället. Det börjar väl snart vara dags!
Man behöver inte vara raketforskare för att klura ut hur man virkar ett ägg...men jag skrev ner hur jag gjorde förra året och vill du så hittar du mönstret HÄR (scrolla ner på den sidan så hittar du). Jag gav bort en del av förra årets äggaskörd så nu sticker jag emellan med att virka ett ägg ibland. Det vore fint att ha många många många ägg...tja och påsken är ju sen i år så vem vet...

På väderleksrapporten sa de att solen kanske skulle komma på besök?! Låter fantastiskt...för nu har det varit lite väl grått ute i eviga tider kan jag tycka. Lite grått har det varit inne med på sitt sätt, har varit en riktigt dålig period kroppsligt nu...ont i kroppen, trött som en gnu och migrän i tid och otid. blä åt det! Tur som en tokig att man då är lite tokig och gillar att virka till exempel...kan förgylla både en och två gråa dagar minsann :)
Men nu hoppas vi på att rapporterna om den saknade solen stämmer! Det vore riktigt otroligt trevligt! 

4 kommentarer:

  1. Nu vet jag vad jag ska virka när vi om några dagar reser på sem :) tack för tipset, det kommer att bli många fina ägg i mitt påskris i år.
    Önskar dig en trevlig helg.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Trillade precis in på din blogg. Mycket fint att inspireras av här. Återkommer gärna! :-)
    Ulricha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Har precis varit och hälsat på din blogg :) kommer att hälsa på igen!

      Radera