tisdag 4 februari 2014

Skrikande burkar och sol

Förra veckan tillbringade jag och herrPersson med näsan mot solen i en solstol på Gran Canaria, det var riktigt skönt må jag säga! Känns lite overkligt när man tittar ut genom fönstret en dag som denna att det bara var några dagar sen vi var i värmen...i bikini...ja inte herrPersson förstås, han hade badbyxor.
 Ute är det grå grå som gäller idag...grå blev också locket till den lilla marmeladburk jag köpte på Ullared för 4.90 i somras. Burken var så liten och gullig! Och marmeladen var väl okej den med i och för sig...men nu är den slut och burken bara skrek efter ett gulligt virkat lock :) Ni har väl hört hur gulliga små marmeladburkar kan skrika?! Det är bara att dra fram virknålen och göra dem till viljes :)
 En pysselmissbrukare som jag ääälskar ju pysseltidningar :) och vad glad jag blev när min lilla rosa uggla fanns med i "101 nya ideér" på bild från mitt instagram...heter fruppp om du vill kolla in mig :) 
Utsikten från balkongen förra veckan...kort på utsikten från min närmaste balkong idag tror jag vi hoppar över minsann.
Hade såklart med mig virkningen på semestern...men det blev inte så mycket virkat faktiskt. Annars är det en del virkning som inte kan exponeras ännu på gång...visas senare när det är levererat till blivande ägaren :)

Nu tror jag bestämt att vi tar och önskar oss lite sol över Sverige med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar