tisdag 27 augusti 2013

Bakat i sommarvärmen

Haft krångel, krångel, krångel med min inläggssida här på blogger, har bara stått "fel på sidan" och varit sjukt meckigt att få till ett inlägg. Vilket så klart gjort att det inte blivit så många inlägg...
Idag gick jag in via google crome istället, hokus pokus...allt funka...peppar, peppar ;)
Har denna ljuvliga sommar (hörde på tv i morse att det varit sommar i 100 dagar nu!) virkat och grejat en hel del. Mellan varven har jag virkat lite bakverk...virkar dem väldigt mycket oftare än jag bakar dem. 
 Tårtan får jag väl tillägna min kompis A som fyller år just idag!
Den är virkad på fri hand efter eget mönster.
 Sen en liten del av annat jag bakat...hm virkat i sommar :)
En del mönster har jag tagit härifrån dessa två böcker...men ofta har jag gjort om även de mönstren lite. 
Roligt att det fungerade detta igen...då kommer vi nog att ses snart igen. Men nu ska jag gå ut i solen med en kopp kaffe..och en köpebulle ;)

3 kommentarer:

  1. Vad fina, och garanterat kalorifria! Helt i min smak;) Kram, Evelina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Evelina!
      Visst är det bra, man kan bulla upp utav sjutton utan att få i sig en endaste kalori ;)
      Kram

      Radera
  2. Vad fina, och garanterat kalorifria! Helt i min smak;) Kram, Evelina

    SvaraRadera