torsdag 18 juli 2013

Krånglande inlägg...morr

Fasen vad Blogger har krånglat...har inte gått att göra inlägg hur jag än försökt...fel på sidan har det stått hela tiden...morr
Nu hoppas jag på det bästa, få se hur det går...
Jag lovade ju att visa mitt mobilskal nu när jag broderat klart det. Skalet är från Hemtex och var billigt, det är inte världens bästa passform heller kan jag väl säga...men, men...
Jag har inget mönster till hjärtat utan jag ritade upp det på känn på rutat papper och körde på, blev som jag tänkt mig faktiskt :)
Nä, nu krånglar det igen!! När jag lägger in en bild går det liksom inte att scrolla i inlägget längre och komma upp och ner...

Så mer bilder från semestern och dylikt kommer vid ett annat tillfälle. Vi har rätt nyligen idag landat hemma efter en Tallinn kryss med god vänner. Vi hade tur med väder och vändans trevligt må jag säga men nu är kroppen slutkörd...så återhämtning krävs nu...med en virknål i näven tror jag bestämt ;)

1 kommentar:

  1. Tallinn lät trevligt!
    Och hjärtat ser helt perfekt ut!

    SvaraRadera