tisdag 2 april 2013

Hitta balansen och fler spindlar

Blev ett litet avbrott i bloggandet, fick lite annat att fundera på. Kom helt plötsligt in i sjukvårdens system och blev sjukskriven ett halvår. Hakan låg på golvet kan jag säga, efter alla gånger i alla år jag varit hos vårdcentralen utan att någon tagit mig på allvar, ser lite för pigg ut tror jag trots att jag har redigt ont och är sjukt trött, kommer säkert att se pigg ut när jag är dö också ;). Tack min kära sjukgymnast som drev det vidare! Jaha...långvarig kronisk smärta med för lite återhämtning har orsakat utmattning (dock utan depression tack och lov!). Så nu ska jag försöka min balans igen...vila, leva och gå på rehab. Nog om detta nu.

Ännu en kompis har fyllt jämnt och ännu en spindelsjal har sett dagens ljus...


Denna gång i ljuvaste babyrosa med en ljungfärgad kant.

Mönstret som vanligt HÄRIFRÅN och de ändringar jag gjort i mönstret finns beskrivet HÄR.
En vacker dag kanske jag tar mig an ett annat mönster och virkar en sjal av, vem vet?! Men det är så rogivande att kunna ett mönster så är det bara att köra på...ja vi får väl se.

Nehepp lite kaffe i lä i solen nu då kanske....

3 kommentarer:

  1. Hallå! Å så snygg och vilka fina färger, perfekt till våren och sommaren. Ska kolla in mönstret, tack för tipset om det. Ha det bra Karin

    SvaraRadera
  2. En så härlig sjal i en underbar färg.
    Sänder dig massor av varma och läkande kramar.
    Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det en fin färg...är lite barnsligt förtjust i babyrosa.
      Tack för omtanken, den värmer gott!
      /Maria

      Radera