söndag 3 mars 2013

En elefant balanserade...

...på en liten, liten spindeltråd, det tyckte han var så intressant så han gick och hämtade en annan elefant...
När jag ändå fått upp farten blev det ännu en elefant...som också får vänta ett tag på att den rätta ägaren ska komma ut i solljuset :)
Precis som i förra blogginlägget hittade jag mönstret HÄR.
 Virkad i Tildagarn med en skramlande kinderägg-burk i magen.

Även idag har solen lyst fint...skönt! Vi satt ute och drack kaffe idag, om man satt i lä så var det hiskeligt skönt. Längtar till mer värme och sol!
Nu ska jag fortsätta läsa i en av böckerna jag köpte på bokrean, gäller att softa nu...imorgon är det måndag...
Ha ett gott slut på helgen!

3 kommentarer:

  1. Hallå igen! Supersöta och vad gulligt att det blev två, Karin

    SvaraRadera
  2. Så söta! Urgulliga...undrar om jag skulle knåpa ihop något sånt till någon liten i min närhet...? :)

    SvaraRadera
  3. De är jättesöta båda två! Verkar ha lite problem med att hålla sig på tråden dock...

    SvaraRadera