fredag 8 mars 2013

Äggande virkning

Vårsolen lyser och påsken närmar sig...faktiskt, trots att det känns som det nyss var jul! Så lite virkade påskägg kan väl i detta läge aldrig vara fel?! För att komma i påskfeeling.
Mitt egna äggande mönster finns HÄR om du blir sugen på lite äggande virkning ;)
På fredagar är jag oftast ledig...eller jag är ju sjukskriven 25% för värk, och då är det lättast att lägga en dag ledig för att få det att gå ihop. Idag har jag varit på sjukgymnastik..inte skönt..och till svärdotra och klippt mig..skönt! Sen kunde jag äta lunch ute på altanen i solen..visserligen med vinterjacka på, men ändå! Ljuvligt, jag slumrade in en stund också :)
Och nu väntar jag på att herrPersson ska komma hem och ta helg...rart!
Ha en skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar