torsdag 17 januari 2013

Julgransplundring och hjärtan

Snöigt och kallt ute...men visst är det liten aning ljusare?? Det gör mig så hjärtligt glad...på tal om hjärtan (vilken övergång va?!) så kunde jag före jul inte låta bli att köpa ett nystan spagettigarn på Panduro...
 Har inte haft en aning om vad jag skulle göra med det förrän jag hittade lite ståltråd i en låda här hemma :)
 Sen var det bara fram med stora virknålen och köra...Ett hjärta är väl aldrig fel? Detta hänger lite uppmuntrande på hallspegeln...ifall man av någon anledning inte skulle gilla det som reflekterar sig i spegelglaset så blir man kanske lite glad av att titta på hjärtat istället ;)
På tal om att bli glad så deltog jag i en liten julgransplundring idag...med påse och allt!
Det var M-L som är en av mina kollegor som jobbar med mig i "korridoren" som ordnade en liten uppmuntring när vi plockade bort ljusstakarna :) Det gjorde min dag idag!

Hoppas du också haft lite julgransplundring idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar