tisdag 18 december 2012

Vimplar i långa banor

I söndags fick granen komma in...grön och grann i stugan.
 Luktar såå gott..och fin blev den. Hade gått betydligt fortare att klä om inte jag fått en idé i mitt huvud...händer ibland...att jag istället för glitter skulle ha små söta vimplar iår. Kul idé ända tills man inser hur många (!) vimplar det går åt. Jag klippte och klistrade och klippte och klistrade tills jag nästan blev knasig...men det blev rätt bra iallafall :)
Vanligt kopieringspapper och ett randigt snöre jag hade hemma använde jag.
 Fick bli lite röda vimplar till köksfönstret också. I tyg dock. Sicksackade runt och sydde fast dem på ett band.

I köksfönstret hänger också dessa urtjusiga julgranskulekor...kan det bli vackrare?!...tror inte det!

Oj, såg just att detta är mitt hundrade inlägg...hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar