fredag 21 december 2012

Permanenta pepparkakor

Första dagen på julledigheten...ljuvligt!
Började med ett varmt bad...värmde upp min något skruttiga lekamen fint, även om jag, trots att det allmänna omdömet om mig är att jag är så lugn, blir aningens rastlös av att bada. Tekla (katten) var väldigt intresserad av mitt badande, ett tag såg det ut som jag skulle få en badkompis...
Lunch med herrPersson och lååång fika på konditori med kompis. Glögg och räkmacka såhär på kvällskvisten...dock inte samtidigt ;) Riktigt skön dag med andra ord!
Något pepparkakebak blev det inte i år...om man inte räknar dessa förstås :)
Brun cernit- eller om det var Fimolera, lite vit färg som glasyr och en pin eller broschnål på baksidan. Söta små broscher i ett huj!

Hoppas Din dag varit lika skön som min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar