lördag 10 november 2012

Dags för vantar

Blev sjuk i onsdags...feber, huvudvärken från h...ja ett betydligt varmare ställe än här och ont i magen...idag är första dagen jag är uppe och faktiskt gör något. Med gör något menar jag då åka med i bilen när mannen handlar, virka nåt varv..på den nivån är det...
När jag vände på huvudet i sängen och tittade ut genom fönstret häromdagen var det i allafall vitt och fint och ett tag föll det riktiga lappvantar...tur då att jag också virkat mig ett par :)
Jag virkade i lovikkagarn, vill du prova så finns mitt mönstret HÄR.
Jag nåltovade två hjärtan och sydde fast (så det går att ta bort dem om man ska tvätta vantarna).

Ha det gott i vintermörkret!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina! Om jag skulle ge mig på att virka ett par sådana?

    SvaraRadera
  2. Vilka fina vantar! Skönt att du är på bättringsvägen.

    SvaraRadera
  3. Vad mysiga de ser ut! Krya på dig!

    SvaraRadera