lördag 27 oktober 2012

Tovat klotter

Gjort ännu en liten korg av ullfilt med nåltovat klotter på till en vän som fyllt år.
 Det är ungefär som på den tiden när telefonen satt fast med en sladd i väggen och man satt och klottrade på ett papper medans man pratade :)
 Jag vet inte vad det ska bli för mönster när jag startar, det bara klottras fram och det ena ger det andra...

 Den lilla växten, för övrigt en myrten, står i en liten plastburk, kan ju hända att den vill ha en smula vatten någon gång. Plastburken är en sån som man kan köpa tops i på billighetsaffärer...de är toppenbra till allt möjligt! Knappar, pärlor, tops ;) och andra små bra-att-ha saker...släng dom inte för jösse namn!
Här lite enkelt pyntad med washitejp...eller vad det nu heter :)

Solen skiner rart idag men det är helt klart vinterfeeling ute nu. Häromdagen dansade vinterns första flingor ner och jag gick hem och rotade fram gammalt lovikagarn jag hade och håller nu på att försöka virka mig ett par vantar av det...få se hur det går..återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar