fredag 19 oktober 2012

Fredagsmys

Efter en halv dag på jobbet styrde jag kosan in till Örebro för en lunchdejt med Stordotra. Vi åt gott och shoppade lite och pratade en del...fatta att det var till den lilla snörpan jag köpte jeansen i tavlan för sådär en 25 år sen! Då var de mörk, mörkt blå. Tre ungar och mååånga tvättar har satt sina spår :)
När de var urvuxna hade jag bara inte hjärta att göra mig av med dem...kommer precis ihåg hur de såg ut när de sprang runt i jeansen, toksöta alla tre :) Så jag tog helt sonika häftapparaten och häftade upp jeansen i en tavelram...världens sötaste tavla med en mängd minnen på köpet!
Väl hemma från Örebro och Stordotra drog herrPersson och jag till svärmor för en snabb kopp kaffe, sen till svåger och hämtade lite ved, sen hem och nu kämpar bästa herrPersson med att försöka få fyr i badtunnan...få se om vi hinner få till ett litet mysigt höstbad också.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar