tisdag 21 augusti 2012

Fantastisk kråka!

Igår var jag och hämtade denna:
 Visst är den helt fantastisk! Jag bara älskar den! Ska köpa ram till och sen kommer den att sitta som en smäck på väggen i vardagsrummet! Den talangfulla konstnären och fler av hennes speciella målningar hittar du HÄR!! Kolla och njut!

I helgen som gick var jag och hela min bästa familj på liten kryssning till Riga. Hur underbart är det inte att få tillbringa en hel helg med de bästa barnen och deras bästa sambos! Finns inget som slår det!
 HerrPersson himself blev placerad i stupstocken ett tag av lilldotra dock ;)
Vi släppte lös honom efter ett tag...

1 kommentar:

  1. Så fin kråka! Jag har ett kråktyg som nog kommer att bli kuddar (ALLT blir ju kuddar hos mig..), men det är ju inte ens nära så fint som denna :)

    Kramar

    SvaraRadera