måndag 30 juli 2012

Ack Värmland du sköna med moppar och kantareller

Vi är hemma efter en tripp till Värmland du sköna, närmare bestämt Kil.
 Att vi, tillsammans med fyra vänner, satte av mot metropolen Kil kom sig av att det var dit packmopederna styrde sin färd i år, packmoppeturnén 2012.
I år var Patrik Isaksson, Mats Ronander, Göran Samuelsson, Anna Stadling och Moneybrother med...det var så bra!
Nåt som också var fantastiskt bra var boendet vi hade. Det var ett b&b vid namn Sköna Rum, kolla in det om Du behöver bo i trakterna av Kil!
När vi packat ihop och betalt för våra rum kom damen som ägde stället och frågade om vi ville ha lite kantareller...
 Detta var vad vi fick! En stor papperskasse med kantareller! Bilden är ändå tagen efter att vi delat lite på gåvan.

Nu är vi hemma igen och jag tror att jag ska slå mig ner och fortsätta virka lite på min "kaksamling" - vad jag ska ha den till...berättar jag en annan gång :) 

Snart dags för en svampmacka...eller två..eller tre...eller..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar